mahzyarfoulad

شرکت صنعتی بازرگانی مهزیار فولاد با هدف تهیه توضیع و واردات کلیه فولاد های ساختمانی و صنعتی پا در عرصه ی صنایع فلزی کشور نهاد .این شرکت در راستای اهداف پیش رو خدمات متمایزی را نسبت به فروش سنتی اقلام فولادی به مشتریان گرامی ارائه خواهد داد .

  • ۰
  • ۰

پوشش های گالوانیزه به خوبی تحت دمای شدید سرد و گرم عمل می کنند. مطالعات انجام شده بر روی تاثیر محیط هایی با دمای پایین در فولاد های گالوانیزه گرم (HDG) نشان دهنده تغییرات جزئی در رفتار پوشش گالوانیزه است. در حقیقت، پوشش های HDG  هیچ تفاوت قابل توجهی در میزان خوردگی در دماهای پایین -۴۰ F  نشان نمی دهند. برخی از تاسیسات قطبی از فولاد گالوانیزه برای محافظت در برابر خوردگی استفاده می کنند و برای سال ها بدون تغییر و مشکلی عملکرد بالایی دارند. همانطور که در دمای بسیار پایین، مواد با استفاده طولانی مدت شکننده می شوند، اما برای ورق گالوانیزه یا دیگر فولادهای گالوانیزه عملکردی مناسب قابل انتظار است.
در طولانی مدت ، حداکثر دمای توصیه شده برای فولاد گالوانیزه ۳۹۲ درجه فارنهایت (۲۰۰ درجه سانتی گراد ) است. قرار گرفتن در معرض دمای بالاتر از این می تواند باعث ایجاد لایه ای بیرونی روی پوسته از آلیاژ آلومینیومی زیرین شود.
با این حال، لایه آلیاژی روی مقاومت در برابر خوردگی دارد و با توجه به ضخامت آن فولاد را برای سال های سال در دماهای مختلف از (۳۹۰F (200 C تا  (۴۸۰F  (۲۵۰ C حفظ خواهد کرد. لایه های پوشش داده شده روی آهن برای حفاظت از فولاد در برابر خوردگی مقاومت خواهند داشت. دمای بالای ۴۸۰ درجه فارنهایت (۲۵۰ درجه سانتیگراد) لایه برداری را تسریع می کند و می تواند موجب شکستن و جداسازی ورق های پوششی از آهن شود. کاربرد ورق گالوانیزه و فولاد گالوانیزه در حرارت بالای ۲۵۰ درجه فارنهایت(۴۸۰ درجه سانتیگراد)  توصیه نمی شود.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی