mahzyarfoulad

شرکت صنعتی بازرگانی مهزیار فولاد با هدف تهیه توضیع و واردات کلیه فولاد های ساختمانی و صنعتی پا در عرصه ی صنایع فلزی کشور نهاد .این شرکت در راستای اهداف پیش رو خدمات متمایزی را نسبت به فروش سنتی اقلام فولادی به مشتریان گرامی ارائه خواهد داد .

۴ مطلب در مهر ۱۳۹۷ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

خرید ، فروش ، قیمت روزانه انواع ورق های روغنی  DC04 , DC03 , DC01 , ST12

فروش انواع ورق های روغنی ST12  مبارکه اصفهان

فروش انواع ورق های روغنی وارداتی روسی

فروش انواع ورق های روغنی وارداتی قزاق

فروش انواع ورق های روغنی الماس و فولاد غرب

فروش انواع ورق های روغنی از ضخامت ۰٫۳۶ الی ۲٫۵ میل

موجود در انبار تهران ، انبار انزلی ، گمرک بندر امام ، گمرک انزلی

 

شرکت بازرگانی مهزیار فولاد صنعت تامین کننده ورق های ST12  در ایران.

  • faezeh soltanpoor
  • ۰
  • ۰

انواع مختلفی از فولاد وجود دارد، با اشکال ، گرید ها و مشخصات مختلف. یک تمایز کلیدی در میان محصولات فولادی پیش ساخته، تفاوت بین فولاد نورد گرم و نورد سرد است.

ممکن است واضح باشد اما برخی از انواع فولاد برای برنامه های خاص مناسب تر از دیگران هستند. که دانستن این نکته  می تواند به جلوگیری از هزینه های بیش از حد لازم در مواد اولیه کمک کند. همچنین می تواند زمان و پول را برای پردازش بیشتر صرفه جویی کند. به عبارت دیگر، درک تفاوت های بین فولاد نورد گرم و نورد سرد به طراحان و مهندسین در دستیابی به نتایج بهتر و بهترین قیمت ممکن کمک خواهد کرد .

تفاوت اصلی بین این دو نوع فولاد در فرایندشان است. همانطور که می توانید تصور کنید، “نورد گرم” به پردازش با حرارت انجام می شود. “نورد سرد” به فرآیندهای انجام شده در دمای اتاق یا نزدیک به آن اشاره دارد. اگرچه این تکنیکها عملکرد کلی و کاربردی را تحت تاثیر قرار می دهند، اما نباید با مشخصات رسمی و درجه بندی فولاد اشتباه گرفته شوند.

 ادامه مطلب 

  • faezeh soltanpoor
  • ۰
  • ۰

خرید ، فروش و قیمت روزانه انواع لوله های آتشخوار با آلیاژ ST35.8  مانیسمان روسی و چینی موجود در انبار تهران .

سایز های موجود : ۱- قطر خارجی ۴۴٫۵  ضخامت ۳٫۲ میل

۲- قطر خارجی ۴۸ ضخامت ۳٫۲ میل

۳- قطر خارجی ۵۱ ضخامت ۳٫۲ میل

۴- قطر خارجی ۵۷ ضخامت ۳٫۲ میل

۵- قطر خارجی ۶۰٫۳ ضخامت ۳٫۲ میل

۶- قطر خارجی ۶۰٫۳ ضخامت ۳٫۵ میل

۷- قطر خارجی ۶۳٫۵ ضخامت ۳٫۲ میل

۸- قطر خارجی ۶۳٫۵ ضخامت ۳٫۶ میل

۹- قطر خارجی ۷۶ ضخامت ۳٫۲ میل

۱۰- قطر خارجی ۸۹  ضخامت ۳٫۲ میل

۱۱- قطر خارجی ۱۱۴ ضخامت ۴ میل

  • faezeh soltanpoor
  • ۰
  • ۰

ورق A283 Gr C

ورق  A283 Gr C یک فولاد کربنی است که در صنایعی که نیاز به مقاومت کششی کم یا متوسطی دارند مورد استفاده قرار می گیرد . این فولاد در بین فولادهای آلیاژی یا غیر آلیاژی  دارای خاصیت شکل پذیری نسبتا بالایی است.از دیگر کاربرد های ورق A283 ساخت مخازن ذخیره سازی میعانات نفتی و ذخیره سازی مواد شیمیایی به کار می رود .


تفاوت A283 Gr C و A36 :


ورق ASTM A283 Gr C دارای چهار گرید مختلف (A ,B , C , D ) از صفحه فولادی کربنی برای کاربرد های عمومی است .

ASTM A36 فولاد کربنی است که در مقاطع مختلف انواع پروفیل و پلیت برای کاربرد های ساختاری مانند ساخت پیچ و مهره و اسکلت بندی پل ها و ساختمان ها استفاده می شود. از نظر مواد سازنده ASTM A36 و ASTM A283 هر دو از فولاد کربنی و کیفیت ساختمانی برای کاربرد های عمومی هستند . براساس آزمایشات انجام گرفته CE  ورق A283  از A36  بیشتر است . در نتیجه برای جوش نسبت به A36 سخت تر است . خواص مکانیکی بین A36 و A283 Gr C تقریبا یکسان است به این معنی که خواص مکانیکی بین این دو متفاوت نیست.

براساس توضیح فوق، می توان A36 به عنوان جایگزینی مناسب برای ورق A283 Gr C استفاده کرد. البته به این نکته توجه کنید که برای این جایگزینی به مجوز مهندسی نیاز است .  از نظر شکل ساختاری و عناصر تشکیل دهنده فولادی ، آلیاژ های A36 و A283 Gr C کاملا با یکدیگر تشابه داشته ، و در 90% سازه ها می تواند به جای هم استفاده گردد. فولاد A283 Gr C  فولاد ساخت سازه است . این فولاد در ساختمان سازی ، ساخت ادوات صنعتی فلزی در صنایع نفت (ساخت استراکچر های استوانه ای شکل انبار نفت )  ساخت انواع تیرهاش ها و تیر ورق های مورد استفاده در پل سازی و راه سازی ، ساخت ستون های نگه دارنده برای کلیه سازه های فلزی سنگین ، ساخت دکل چرثقیل های تلسکوپی و سقفی به کار میرود . فولاد سازی A283 در حقیقت در صنعت جز فولاد های نو ظهور بوده و مهندسین طراحی صنعتی این آلیاژ را به نسبت آلیاژ A36  جهت مصارف صنعتی مناسب تر میدانند . فولاد A283 Gr C  در اصل نسخه ی بروز شده ی آلیاژ قدیمی A36 می باشد که تدریجا جای پای خود را در صنایع فلزی باز خواهد کرد 

  • faezeh soltanpoor