mahzyarfoulad

شرکت صنعتی بازرگانی مهزیار فولاد با هدف تهیه توضیع و واردات کلیه فولاد های ساختمانی و صنعتی پا در عرصه ی صنایع فلزی کشور نهاد .این شرکت در راستای اهداف پیش رو خدمات متمایزی را نسبت به فروش سنتی اقلام فولادی به مشتریان گرامی ارائه خواهد داد .

۹ مطلب در آبان ۱۳۹۷ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

خرید ، فروش و قیمت روزانه انواع ورق A283 Gr C موجود در انبار تهران.

ورق های آلیاژی گرید C با استاندارد امریکایی A283 مورد استفاده در ساخت انواع بویلر ها و مخازن انبار نفت مورد استفاده در کلیه پالایشگاه ها و محل های دپو میعانات نفتی می باشد.این محصول از ضخامت ۵ الی ۱۵ میل تولید فولاد مبارکه اصفهان در بازار داخل موجود می باشد .

ضخامت های کمتر از ۵ میل و بیشتر از ۱۵ میل از نوع وارداتی و تولید کشور های روسیه، اوکراین ،هند، چین و کره موجود میباشد .

بازرگانی مهزیار فولاد صنعت تامین کننده کلیه  ورق A283  در آلیاژ های مختلف درایران.

(جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد سایز ها و ابعاد موجود با ما تماس بگیرید)
  • faezeh soltanpoor
  • ۰
  • ۰

تولید یک ضخامت خاص از ورق کویل سرد برای برآورده کردن نیاز ‌های  کاربر  نهایی  شامل  پردازش  بسیار پیچیده  از  مرحله ذوب به بعد است . مواد شیمیایی فولادی ،  متغیرهای پردازش غلتک داغ ،  روش های تراشیدن و برس زنی ، عملیات نورد سرد،  شیوه‌های خنک سازی ، و در نهایت، عمل‌های temper  همگی در  دستیابی به تولید محصولات ورق‌های  نورد سرد با کیفیت بالا نقش  دارند.

 

شرکت مهزیار فولاد صنعت تامین کننده کلیه ورق های نورد سرد (ورق های روغنی) با آلیاژ های مختلف در ایران .

شماره تماس : ۴۴۴۴۹۱۰۱ -۰۲۱

  • faezeh soltanpoor
  • ۰
  • ۰

ورق A516 Gr 70

ورق A516 Gr 70  یک آلیاژ آلی متوسط است که برای استفاده در مخازن فشار و دیگ بخار طراحی شده‌است. این فولاد حاوی منگنز، فسفر، گوگرد و سیلیسیم در بالاترین سطوح مجازASTM ، که برای تولیدقوی‌ترین ورق های فولادی کربن توسط ASTM مشخص‌شده است. ورق A516 Gr 70 یک فلز قدرت بالا است که به راحتی تولید می‌شود و می‌تواند به طور ایمن جوش داده شود.  ورق A516 Gr 70 نیز مقاومت به خوردگی خوبی دارد.

ورق هایی با ضخامت کمتر از  1.50 میل به طور معمول در شرایط نورد عرضه می شوند. صفحات ممکن است نرمال سازی شده و یااسترس زده شوند، یا هر دو. صفحات بیش از ۵۰ اینچ در ضخامت نرمال خواهند شد.

یک نام تجاری معمول برای ورق A516 Gr 70 ، ورق PVQ است. ورق A516 نیز در نمرات 55، 60 و 65 موجود است.

 

 کاربرد ها

ورق A516 Gr 70 برای ساخت مخازن کم فشار، دیگهای بخار و تجهیزات پردازش که در آن چقرمگی نهایی مهم است  استفاده می شود ، که برای استانداردهای بالا صنعت نفت، گاز و پتروشیمی ایده آل و مناسب است.  ورق A516 Gr 70 انتخاب عالی برای استفاده در شرایطی پایین تر از دمای محیط است، دارای چقرمگی عالی است و در هر دو مخزن فشار و دیگهای صنعتی استفاده می شود. ورق A516 Gr 70 در مقایسه با ورق A516 Gr 65  مقاومت کششی و مقاومت بیشتری را ارائه می دهد و می تواند در خدماتی با درجه حرارت حتی پایین تر عمل کند.

حداکثر ضخامت ورق ها فقط با ظرفیت ترکیب محدود می‌شود تا الزامات مکانیکی مشخص‌شده را برآورده کند

 

صفحات ما دارای  گواهی نامه مطابق با استاندارد EN10204 3.1 یا EN10204 3.2.  می باشد ورق های  ما به طور کامل قابل‌ردیابی هستند و در صورت نیاز به بازرسی  توسط مشتری ترتیب ملاقات و بازدید توسط کارشناسان ما انجام داده میشود .

شماره تماس : 44449101 -021 

  • faezeh soltanpoor
  • ۰
  • ۰

فروشنده و خریدار ورقهای هاردکس ۴۰۰ ، ۴۵۰ ، ۵۰۰ در ضخامتها و ابعاد مختلف hardox خرید ، فروش ، قیمت

فروش ورق های هاردکس ۴۰۰ . ۴۵۰ . ۵۰۰

فروش ورق های دلیدور ۴۰۰ . ۴۵۰

فروش ورق های   N I C   ۴۰۰

فروش ورق های دوراستات ۴۰۰ ، ۴۵۰

ورق های ضد سایش از ضخامت ۵ میل تا ۵۰ میلیمتر

موجود در انبار تهران همینک در مهزیار فولاد

( جهت اطلاع از سایز ها و ابعاد موجود با ما تماس بگیرید )

  • faezeh soltanpoor
  • ۰
  • ۰

ورق هاردوکس

Hardox یک ورقه فولادی ضد سایش بسیار مقاوم است ورق هاردوکس در سراسر جهان توسط شرکت سوئدی SSAB تولید و صادر می‌شود که اولین ورق فولادی ضد سایش را در سال ۱۹۷۴ ساخت

این فولاد حتی تحت بارهای مکانیکی بزرگ، ورق  Hardox همچنان خاصیت ضد سایشی خود را دارد. این فولاد به ویژه برای شرکت‌هایی مناسب است که سنگ‌ها و ماسه سنگی را با استفاده از بیل مکانیکی جمع‌آوری می‌کنند.

این مواد با تناسب یکنواخت، در آلیاژ ریزی و سختی و قدرت بالا مشخص می‌شوند. وزن ساختار تولید شده به طور قابل‌توجهی کاهش می‌یابد. به دلیل قدرت بالای این مواد میتوان از ورق های نازک تر Hardox  نیز استفاده کرد. ورق هاردوکس مقاومت منفی خود را حتی در دماهای پایین از دست نمی‌دهد. از آنجا که این ورق‌ها و صفحات، جوش پذیری  و خواص مکانیکی بسیار خوبی دارند، تعمیر و نگهداری بعدی قطعات مشکل نیست.

با انتخاب صفحات با سطوح سختی بالاتر، می توان وزن ساخت و ساز را تا 15٪ کاهش داد. افزایش 50 برینل باعث افزایش طول عمر قطعه تا 50 تا 80 درصد میشود . ورق هاردوکس فولاد خشک و متعادل است. این ورق ها  با سخت شدن و خنک کردن، خواص برجسته ای را تولید می کنند که اگر به صورت نادرست استفاده شود باعث از بین رفتن ورق میشود. بنابراین در هنگام خم شدن، جوشکاری، برش و سنگ زنی باید اقدامات احتیاطی و اقدامات حفاظتی انجام شود .

  • faezeh soltanpoor
  • ۰
  • ۰

مهزیار فولاد تامین کننده لوله های فولادی است که می تواند به عنوان لوله گاز و هیدرولیک سیلندر و در تولید مخزن با فشار بالا استفاده می شود. لوله سیلندری بدون درز و جوش برای استفاده های مشخص تولید می شوند. مسئولیت ما این است که مناسب ترین محصول را برای مشتریان با اهداف مختلف مانند : سوخت، هیدرولیک، تریلر، ایستگاه با بطری های گاز و غیره انتخاب کنیم.

لوله های فولادی جوش داده شده با هزینه های پایین تر و فرآیند تولید ساده تر شناخته می شوند ، معمولا برای تولید محصولاتی با تحمل فشار متوسط ​​و کم مورد استفاده قرار می گیرند . لوله فولادی بدون درز عملکرد مکانیکی بهتری دارد و برای شرایط کاری فشار بالا ساخته شده‌است، چرا که روش تولید می‌تواند در برخی از فرآیند های تولید کننده متفاوت باشد. 

ادامه مطلب 

  • faezeh soltanpoor
  • ۰
  • ۰

نام مانیسمان( Mannesmann) در طول بیش از یک قرن در سراسر جهان برای بهترین لوله های فولادی با کیفیت استفاده شده است.
در سال ۱۸۸۵، برادران رینهارد و مکس مانیسمان اولین پروسه برای ساخت لوله های فولادی بدون درز را اختراع کردند و در صنایع لوله سازی، مهندسی و ساخت خودرو انقلابی ایجاد کردند.
در سال ۱۸۹۷ شرکت همچنین شروع به ساخت لوله های فولادی جوش داده شده با ابعاد بالا کرد. پیش از این، لوله ها در سراسر جهان برای حمل آب و ساخت خطوط لوله حمل استفاده می شدند.

در سال های اخیر، فرآیندهای تولید و سازه های شرکت ها به طور قابل توجهی توسعه یافته و تغییر کرده است.
منشاء تولید در شرکت سیگن به سال ۱۹۱۸ برمی گردد، زمانی که خانواده فاچس یک کارخانه را در منطقه تولید محصولات ورق فلز خریداری کردند و شروع به توسعه آن و تبدیل آن به خط تولید لوله های مانیسمان کردند.

در دهه ۱۹۵۰، شرکت فاچس اولین تامین کننده لوله های جوش داده شده و مانیسمان و پلاستیکی بود.

در سال ۱۹۹۳، این شرکت تصمیم به تولید لوله های آب زیرزمینی و سیمانی با فیبر سیمان گرفت.

در سال ۱۹۹۶، Mannesman و هوسچ ترکیبی از خط لوله قدیمی و خط لوله دقیق لوله فولادی ایجاد کردند که در این شرکت حدود ۵۰ درصد از تولیدات بهلوله های مانیسمان تعلق دارد.

در سال ۲۰۰۰، Mannesman سهام هوسچ را در MHP بدست می آورد و تنها مالک این شرکت شد.

در سال ۲۰۰۴، خط تولید لوله در Ham از MHP تحت نام Mannesmann Line Pipe جدا شده است.

تولیدلوله های مانیسمان به عنوان لوله های فلزی پرکاربرد و ضد زنگ همچنان ادامه دارد و با توجه به تقاضای بازار رو به گسترش است.

  • faezeh soltanpoor
  • ۰
  • ۰

خرید ، فروش و قیمت روزانه انواع پروفیل صنعتی با ضخامت های ۲ میل الی ۱۵ میل در سایز های مختلف .

پروفیل های صنعتی:

پروفیل صنعتی به مقاطعی گفته میشود که به شکل مستطیل یا مربع به صورت شاخه های ۶ متری الی ۱۲ متری تولید می گردد. این پروفیل ها مصارف بسیاری در ساخت ستون های سازه های ساختمانی و صنعتی ، ساخت سازه های فضایی و صنایع نفت و گاز پتروشیمی

تولید قوطی صنعتی و پروفیل تحت سفارش :

تولید انواع مقاطع BOX یا پروفیل های مربع و مستطیل شکل با ضخامت درخواستی مشتری و به ابعاد درخواستی مشتری برای خرید بیش از ۲۰ تن قابل انجام میباشد .

شرکت مهزیار فولاد صنعت تامین کننده کلیه مقاطع فولادی و صنعتی در ایران.

(جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد سایز ها و ابعاد موجود با ما تماس بگیرید)
  • faezeh soltanpoor
  • ۰
  • ۰

از لحاظ فنی، هر فولادی آلیاژی است، اما همه آنها از نام فولاد آلیاژی” استفاده نمی کنند. در فولاد آلیاژی، عناصر دیگر باید به ترکیب آهن و کربن اضافه شوند. درصد کمی از عناصر آلیاژی (معمولا بیش از ۵٪ ) به مخلوط افزوده می شود و این فلزات می توانند مقاومت در برابر خوردگی، ماشینکاری و بسیاری از خواص دیگر را بهبود بخشند.

تفاوت بین آلیاژ بالا و پایین چیست؟

اکثر مردم از اصطلاح آلیاژ بالا یا زیاد استفاده می کنند که منظور ، فولادی با عناصر آلیاژی (از جمله کربن یا آهن) است که بیش از ۸ درصد ترکیب آن را تشکیل می دهد. این آلیاژ ها کمتر رایج هستند، زیرا اکثر فولادها فقط چند درصد حجم خود را به عناصر اضافی اختصاص می دهد. فولاد ضد زنگ محبوب ترین آلیاژ بالا است که حداقل ۱۰٫۵٪ کروم دارد. این نسبت فولاد ضدزنگ با پوشش اکسید کروم برای کاهش زنگ زدگی است که باعث میشود این فولاد مقاومت بیشتری به خوردگی داشته باشد .
در همین حال، فولاد آلیاژی ، تنها با عناصر دیگر مخلوط  شده است که مزایای سختی، مقاومت و ماشینکاری بهتری را ارائه می دهند.

برخی عناصر آلیاژی معمولی

منگنز: این آلیاژ فولاد در ترکیب با مقادیر کم گوگرد و فسفر مورد استفاده قرار می گیرد و کمی شکننده می شود.

کروم: درصد کمی بین ۰٫۵% تا ۲% از این عنصر می تواند به سخت شدن آلیاژ کمک کند؛ استفاده از درصد بیشتر بین ۴% تا ۱۸% باعث افزایش مقاومت در برابر خوردگی میشود

وانادیوم: تنها با ۱۵٪، این عنصر می تواند قدرت، مقاومت در برابر حرارت و ساختار کلی را افزایش دهد. وقتی آلیاژ فولاد با کروم مخلوط می شود بسیار سخت تر می شود، اما همچنان شکل پذیری آن را حفظ می کند.

نیکل: ۵٪ از این عنصر آلیاژی باعث افزایش قدرت فولاد خواهد شد. استفاده بیش تر از ۱۲% از این عنصر ، مقاومت در برابر خوردگی قابل توجهی ایجاد می کند و فولاد را در برابر اکسید شدن مقاوم می نماید.
تنگستن: مقاومت به حرارت را افزایش می دهد، بنابراین نقطه ذوبش بالاتر میرود. همچنین مقاومت ساختاری فولاد را بهبود می بخشد.

در مطالب بعدی به تاثیر عناصر مختلف فولادی در مقاومت های کششی ، حرارتی ، خوردگی خواهیم پرداخت .

  • faezeh soltanpoor