mahzyarfoulad

شرکت صنعتی بازرگانی مهزیار فولاد با هدف تهیه توضیع و واردات کلیه فولاد های ساختمانی و صنعتی پا در عرصه ی صنایع فلزی کشور نهاد .این شرکت در راستای اهداف پیش رو خدمات متمایزی را نسبت به فروش سنتی اقلام فولادی به مشتریان گرامی ارائه خواهد داد .

  • ۰
  • ۰

پروفیل صنعتی


در فرآیند ساخت پروفیل ،  ورق فولادی به صورت رول (با توجه به سایز مورد نیاز از قبل نوار بری می شود )وارد خط نبرد(نبرد سرد) شده و پس از فرم دهی به وسیله مواد مذاب آلیاژی درز جوش آن دوخته و تبدیل به پروفیل صنعتی می گردد . و محصول نهایی در ابعاد مختلف (پروفیل باز و بسته ) و مقاطع مستطیل و مربع در طول های ۶ الی ۱۲ متری برش خورده و پروفیل ها در حالت کلی به دو نوع ساختمانی و صنعتی تقسیم میشوند که پروفیل های ساختمانی در صنعت ساختمان سازی و پروفیل های صنعتی در ساخت قطعات صنعتی کاربرد دارد .


سایر کاربرد های پروفیل :

از پروفیل های مربع و مستطیل شکل در صنایع خودرو سازی استفاده میشود .
برای ساخت پایه میز و صندلی از پروفیل مربع شکل استفاده می شود .
از پروفیل های به شکل Z ، برای پوشش سقف سوله کاربرد دارد .
در ساخت شاسی تریلر ها و نفت کش ها مورد استفاده قرار می گیرد .
پروفیل صنعتی با استفاده از روش نورد سرد تولید می شوند و از آن ها می توان در ساخت چهارچوب درب های آهنی ، انواع قالب های فلزی استفاه شده در ماشین آلات و کرکره مغازه استفاده کرد .

این پروفیل ها درآلیاژ های  ST37 – ST44 – S235JR – S275JR قابل تولید و تامین می باشد .

 

بازرگانی مهزیار فولاد به عنوان تخصصی ترین مجموعه فعال در زمینه توزیع لوله و پروفیل صنعتی اکنون افتخار آن را دارد که ابعاد و ضخامت در خواستی محصولات را با بهترین قیمت در اختیار مشتریان خود قرار دهد و در ادامه لیست موجودی و قیمت انواع قوطی صنعتی را جهت استفاده مشتریان گرامی ارائه کرده ایم که میتوانید از اینجا مشاهده فرمایید .

شماره تماس : ۴۴۴۴۹۱۰۱-۰۲۱

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی